… izhaja iz glasbene družine – njegov oče je bil ravnatelj glasbene šole in dirigent pihalnega orkestra v Ormožu. Že v rosnih letih se je pridružil orkestru na evfoniju, pozneje na pozavni, njegov prvi učitelj pa je bil prav njegov oče. Pri mami se je učil klavir. Na srednjo šolo se je vpisal v Ljubljani pri profesorju D. Miškoviču. Kot mladega, nadarjenega pozavnista srednješolca ga je opazil in povabil k sodelovanju takratni dirigent Big Banda RTV Jože Privšek. Študij je nadaljeval na visoki šoli za glasbo in pripadajoče umetnosti v Gradcu v Avstriji, pozneje pa na priznanem glasbenem kolidžu Berklee v Združenih državah Amerike. Poleg pozavne je študiral še kompozicijo in aranžiranje.
Po vrnitvi je prvo leto kot prvi pozavnist sodeloval v Simfoničnem orkestru RTV Slovenija, pozneje pa kot solist pozavnist v Big Bandu iste hiše. Kot glasbeni delegat iz takratne Jugoslavije je nekajkrat sodeloval v Big Bandu EBU. Pridružil se je džezovskemu kvintetu Ugrin-Divjak, s katerim je veliko gostoval po vsej Sloveniji in nekdanji Jugoslaviji. V tem obdobju je nastala njegova prva avtorska plošča Commercial v slogu džez-fusion.
Posvečal se je tudi komorni glasbi v kvartetu pozavn L’arte musicale, ki je uspešno deloval vrsto let. Naslednik tega ansambla je Jazz brass – kvintet trobil, v katerem si je pridobil veliko izkušenj kot džezovski pozavnist, aranžer, skladatelj in umetniški vodja.
Po upokojitvi Jožeta Privška je, vse do leta 2002, prevzel umetniško vodstvo in mesto dirigenta Big banda RTV Slovenija. Sodeloval je s svetovno znanimi glasbeniki, kot so Ack Van Royen, Toots Tielemans, Nils Osterd Pedersen, Martin Drew, Jonny Griefin, Bobby Show … Skupaj z zagrebškim vibrafonistom Boškom Petrovićem in Big bandom RTV Slovenija je posnel zelo uspešni album `ROUND MIDNIGHT’, nagrajen s porinom (nagrado združenja hrvaških glasbenikov). Uspešni so tudi albumi, ki jih je kot avtor, aranžer in dirigent posnel skupaj s kitaristom Primožem Grašičem, pevcem Urošem Perićem ter pevkami Alenko Godec, Aniko Horvat in Romano Krajnčan. V zadnjem času se posveča predvsem pisanju glasbe in aranžiranju. Sodeluje s številnimi domačimi in tujimi orkestri in solisti, kot so Slovenska filharmonija, Revijski orkester RTV Slovenija, Orkester slovenske vojske, Orkester slovenske policije, Big Band RTV Slovenija, Bid Band HRT, Slovenski kvintet trobil, Trobilni ansambel SF in drugi.
… se je rodil v sedemdesetih letih in že kot majhen deček pokazal svoj glasbeni dar. Njegov oče je namreč igral na harmoniko in je prenesel svojo ljubezen do glasbe na sina. Pri 12-tih letih je začel igrati klarinet na nižji glasbeni šoli v Kočevju, v razredu Slavka Rančigaja. Leta 1989 je nadaljeval študij klarineta na srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani v razredu prof. Igorja Karlina. Septembra 1992 je hkrati opravil sprejemni preizkus na ljubljanski glasbeni akademiji (smer: klasični klarinet) in na graški džezovski akademiji (smer: džezovski saksofon). Odločil se je, da bo klasični klarinet zamenjal z džezovskim saksofonom ter začel magistrski študij; leta 1998 ga je končal z najvišjo oceno v razredu. Ta odločitev ga je trdno zasidrala v njegovi življenjski ljubezni, džezu.
Leta 1997 je bil član in solist Evropskega džezovskega orkestra pod vodstvom Jožeta Privška. Ves ta čas je delal kot studijski glasbenik, avtor, aranžer in glasbeni producent v raznovrstnih glasbenih zasedbah s številnimi pomembnimi domačimi in tujimi glasbeniki.
Od leta 1998 je zaposlen kot saksofonist in klarinetist v Big Bandu RTV Slovenija, od leta 2004 pa tudi kot redni dirigent in aranžer orkestra.
Med drugim je leta 2010 vodil Evropski džezovski orkester, sestavljen iz najboljših, izbranih mladih glasbenic in glasbenikov Evropske unije. Z njim je uspešno koncertiral po evropskih prestolnicah. Turnejo je končal s koncertom v Sloveniji.
Ob delu v nacionalnem džezovskem orkestru vodi svoj kvartet z imenom Tadej Tomšič Jazz Institution, je pedagog džezovskega saksofona, gostujoči solist in dirigent različnih domačih in tujih džezovskih orkestrov.
Aktiven je tudi na področju dela z mladimi glasbeniki, in sicer kot predavatelj improvizacijskih tehnik, glasbene estetike, vodenja in aranžiranja za manjše in večje glasbene zasedbe (kot so bigbandovske delavnice, mojstrski tečaji in tako naprej …).